piątek, 20 października 2017

Tagliatelle z papryką i małżami

Obiad na stole, zapraszam do degustacji.
Dziś proponuję makaron z małżami i papryką, pyszne danie, aromatyczne, szybkie w wykonaniu i szybko znika z talerzy.
Polecam po ciężkim dniu pracy bo znakomicie regeneruje siły.
Tagliatelle z papryką i małżami.


                    Składniki:

  • 270 g ugotowanych muli
  • 2 łodygi selera naciowego
  • 1 papryka ramiro
  • 1 cebula
  • 1 łyżka sosu ostrygowego
  • 1 łyżka przyprawy toskańskiej
  • 1 łyżeczka soli ziołowej
  • 12 - 15 pomidorków koktajlowych
  • natka pietruszki do posypania
  • 200 g makaronu tagliatelle
  • olej do smażenia

Paprykę pokroiłam w paski, selera w plasterki a cebulę w ćwierćplasterki.
Na patelni rozgrzałam łyżkę oleju i podsmażyłam na nim cebulę, selera i paprykę.
Teraz wlałam na patelnię sos ostrygowy, dodałam przyprawy, pomidorki koktajlowe, dodałam mule i pod przykryciem gotowałam 5 minut.
Makaron ugotowałam al'dente, odcedziłam i ułożyłam na talerzu.
Polałam sosem z warzywami, posypałam obficie posiekaną natką pietruszki.
Smacznego.
Przepis własny.
                                           "Podróże małe i duże"
Gondolą po jeziorze Białym.
Takimi gondolami można popływać po jeziorze Białym zwiedzając Dolinę Rospudy i rozkoszując się szumem fal, pięknymi widokami  i powiewem wiatru.

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger