środa, 13 grudnia 2017

Sałatka z fetą

FIT
Pyszna śródziemnomorska sałatka z warzywami i serem feta.
Idealna na śniadanie, obiad czy kolację.
Ja zawsze słuszną porcję zabieram do pracy, jest pyszna i pożywna.
Polecam wszystkim pożeraczom sałatkowym.
Sałatka z fetą.

               Składniki:

  • 4 średnie pomidory
  • 2 szalotki
  • 1 długi ogórek
  • 1 czerwona papryka
  • 1 żółta papryka
  • 5 łyżek oliwy z oliwek
  • 1 łyżka octu jabłkowego
  • 200 g sera feta
  • 1 łyżka posiekanego szczypiorku
  • sól morska
  • pieprz świeżo mielony

Wszystkie warzywa umyłam i osuszyłam.
Pomidory ze skórką i ogórka ze skórką pokroiłam w kostkę.
Z papryki usunęłam gniazda nasienne i pokroiłam je w paseczki.
Posiekałam szczypiorek a szalotkę drobno pokroiłam.
Doprawiłam warzywa solą i pieprzem i wymieszałam.
Na koniec skropiłam sałatkę oliwą i octem, wymieszałam.
Na wierzch pokruszyłam fetę, można też zetrzeć ją na tarce o grubych oczkach.
Posypałam posiekanym szczypiorkiem.
Smacznego.
Przepis własny.
                                         "Podróże małe i duże"
Sztutowo
Pierwszy raz w życiu, w tym roku we wrześniu byłam nad Bałtykiem po prawej stronie Wisły w Sztutowie.
Kolejne marzenie spełnione, i choć było wietrznie, mżyło, było pięknie.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger