sobota, 17 marca 2018

Placki czekoladowe z dżemem z borówki amerykańskiej

Pyszne śniadanie na stole czyli dla nas placki wszelakie.
My uwielbiamy na kefirze, maślance, mleczku kokosowym a jako dodatek dżem własnej produkcji, miód, syrop klonowy czy cukier puder.
Polecam takie śniadanie, nie tylko w domu ale idealnie smakuje w szkole czy pracy.
Placki czekoladowe z dżemem z borówki amerykańskiej.

                   Składniki:

  • 2 i 1/2 szklanki mąki pszennej T 650
  • 2 jajka
  • 1 szklanka jogurtu naturalnego
  • 125 ml mleka
  • 100 g rozpuszczonego masła
  • 2 łyżeczki sody
  • 3 łyżki kakao
  • dżem z borówki amerykańskiej

Rozpuściłam i wystudziłam masło.
Do miski wlałam mleko i jogurt, wymieszałam.
Mąkę przesiałam z sodą i kakao, wymieszałam z mlekiem.
Na koniec wlałam rozpuszczone masło i dokładnie wymieszałam.
Piekłam placki na rozgrzanym oleju z obu stron na złoty kolor.
Podałam z dżemem z borówki amerykańskiej.
Smacznego.
Źródło.
                                           "Podróże małe i duże"
Muzeum Kinematografii w Łodzi
Na zdjęciu gadżet z filmu "King Size".

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger