piątek, 25 maja 2018

Rabarbar pod owsianą kokosową kruszonką

Kruszonka a pod nią owoce, to deser znakomity.
W sezonie letnim, różnych kruszonek powstaje u nas wiele i czy są pod nią truskawki, wiśnie czy śliwki zawsze jest pyszna.
Dziś rabarbalove czyli mój ukochany rabarbar, a kruszonka zdrowa i pożywna, może służyć jako śniadanie, polecam.
Rabarbar pod owsianą kokosową kruszonką.

Składniki: 2 porcje
  • 2 - 3 łodygi rabarbaru
  • 1/2 szklanki płatków owsianych
  • 2 łyżki ksylitolu
  • 2 łyżki oleju kokosowego
  • 3 łyżki mąki kokosowej

Przygotowanie rabarbaru:
  • Z mąki, oleju kokosowego płynnego, ksylitolu i płatków zrobiłam kruszonkę.
  • Rabarbar umyłam, pokroiłam na kawałki i ułożyłam w wysmarowanych olejem kokilkach.
  • Posypałam rabarbar kruszonką i zapiekałam w piekarniku nagrzanym do 180 C z opcją grzania góra/dół przez 30 - 40 minut.
  • Zajadałam gorące ale na zimno też jest super.
Smacznego.
Pomysł własny.
"Podróże małe i duże"
Bez lilak

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger